ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ

[vc_row][vc_column][vc_tta_accordion style=”modern” shape=”square” color=”sky” spacing=”2″ active_section=””][vc_tta_section title=”1ος Σκοπός & Εργαλείο: Ανιχνεύω” tab_id=”1524144552823-9e4e4daf-5b8f”][vc_column_text]

Διεξαγωγή δημοσκόπησης-στιγμιοτύπου

Στιγμιαία αποτύπωση της κοινής γνώμης αναφορικά με τρέχοντα κοινωνικο-οικονομικά, πολιτικά ή εμπορικά ζητήματα.[/vc_column_text][/vc_tta_section][vc_tta_section title=” 2ος Σκοπός & Εργαλείο: Προβλέπω” tab_id=”1524144552839-3088f76f-4111″][vc_column_text]

Διεξαγωγή focusgroups

Ανίχνευση και αποσαφήνιση των βαθύτερων (ψυχολογικών ή δομικών) αιτιών διαμόρφωσης μιας κοινωνικής θέσης έναντι προσώπων και θεμάτων υπό συνθήκες δυναμικής αλληλεπίδρασης των υποκειμένων της έρευνας.

[/vc_column_text][/vc_tta_section][vc_tta_section title=”3ος Σκοπός & Εργαλείο: Τοποθετώ” tab_id=”1524146222261-549f1bf6-9b97″][vc_column_text]

Διεξαγωγή focusgroups

Ανίχνευση και αποσαφήνιση των βαθύτερων (ψυχολογικών ή δομικών) αιτιών διαμόρφωσης μιας κοινωνικής θέσης έναντι προσώπων και θεμάτων υπό συνθήκες δυναμικής αλληλεπίδρασης των υποκειμένων της έρευνας.[/vc_column_text][/vc_tta_section][vc_tta_section title=”4ος Σκοπός & Εργαλείο: Συνομιλώ” tab_id=”1524146283825-9a954505-623a”][vc_column_text]

Ανάλυση σχέσεων επιχείρησης ή οργανισμού με το περιβάλλον του

Διερεύνηση της γνώμης των stakeholders (πελάτες, προμηθευτές, τοπική κοινωνία, ΜΜΕ, ΜΚΟ, εργαζόμενοι) στο πλαίσιο οικοδόμησης σχέσης αμοιβαίας ωφέλειας ανάμεσα στην εταιρεία και στο περιβάλλον της.[/vc_column_text][/vc_tta_section][vc_tta_section title=”5ος Σκοπός & Εργαλείο: Συνεργάζομαι” tab_id=”1524146332578-102dabd5-0ac0″][vc_column_text]

Διεξαγωγή έρευνας ικανοποίησης

Διερεύνηση της γνώμης των εργαζομένων για το εργασιακό τους περιβάλλον με στόχο της βελτίωση των εργασιακών σχέσεων.[/vc_column_text][/vc_tta_section][/vc_tta_accordion][/vc_column][/vc_row]